I find's einfach wichtig, dass ma so schreim derf, wia ma mog. In dem Forum gibt's sowieso a paar Hardliner, de koa andere Meinung gelten lassen. Und dann miassn se manche Leit no rechtfertign wia kloane Kinder, bloß weil's a andere Sicht auf d'Sach ham.
Beiträge von Marek12
-
-
Da Donald is hoid oafach a narrischer Hund: Gestern Geburtstag, a UFC-Kampf vorm Weißen Haus und gleichzeitig laffan no Kriegsgspräch – des muas ma erst amoi zambringen!
-
Warum red'n denn do olle von am Crash, wenn ma eh immer hört, dass ma ned ständig ins Depot nei schaun soll und sei Geld langfristig anlegen muaß? Des is ma ehrlich gsagt ned ganz klar
-
I dad vom Elon koane Aktien kaffa, der Typ is komplett narrisch. I hob gredt
-
Grüß Gott meine bayrische Orgelpfeife!
All In bei SpaceX würde ich sagen.
Des Forum is wirkli deppert ... wos glaabn de eigentlich olle, wer's san? I kauf doch nix vom Elon! Chipotle is des neue McDonald's, des hod letztens aa scho amoi oana gsagt
-
Dann erzähl doch endlich mal, was du nun an deinem Aktienportfolio geboßlt hast.
I hob ma de folgenden Einzelaktien g'kauft: Infineon, Shake Shack und Chipotle.
-
Bei dem ganzen Stress bin i erst amoi auffi zum oidn Kirchplatz ganga und hob a bissl boßlt ... ihr seids ma aa so Granatn!
-
Kannst du bitte wieder in deine Sprache entsprechend #1 wechseln?
Hobts wos gegn mein Dialekt? Ihr miasts a Fischkopf sei … schamts enk!
-
Guadn Morgn, hod no wer a poar Tipps fia mi? Wünsch enk an scheena Dog!
-
Schau ma amoi, wia si des no entwickelt. Chipotle soi ja aa ned schlecht sei
-
I hob ma jetz zwoa Infineon-Aktien eiglegt
-
Schaugst aah bei de Iberdrola auf den Kas midr Diviedend …
Wos moanst'n damit? I hob grad gsehn, dass da Infineon aa ned schlecht ausschaut. A Halbleiterhersteller hoid – wos soi do scho danebengeh?
-
Vergelt's Gott für eure Antworten. Mi dad hoid amoi generell interessiern, wos ihr so für Einzelaktien im Depot hobts. I hob aktuell de Aktien von Iberdrola und Waste Management im Aug.
-
Vergelt’s Gott, i find’s allerdings schad, dass do Einzelaktien so verteufelt wern. Vielleicht dadn si am besten bloß de z’Wort melden, de aa selber welche ham, und ned glei jedm davon obratn.
-
Grüß Gott,
was habt ihr für Einzelaktien? Ich würde gerne meinen Welt-ETF um ein paar Aktien erweitern.
Danke & Gruß aus Nürnberg
-
Wenn man bei TikTok schaut, verdient gefühlt jeder deutlich mehr als man "normalo"
-
In den meisten Fällen kein Wunder. Die Bezahlung ist gerade als Berufseinsteiger und in kleineren Betrieben (ohne Tarifbindung) auch wahnwitzig. Habe das Spiel über ein Jahrzent durch und mit und ohne Ausbildung in vielen Handwerken gearbeitet. Davon hab ich jetzt vor allem eine gigantische Rentenlücke sowie ein geringes Vermögen.
Bin immernoch Handwerklich tätig (dank zweiter (selbstfinanzierter Ausbildung, also ohne Umschulung), aber komme durch Tarifbindung zumindest mal beim Medianlohn raus.
Stellenweise muss sich da einiges ändern. Übrigends wurden anderen in meinem Umfeld jobs für die Hälfte des Gehaltes angeboten. Wurde notgedrungen zumindest zeitlich befristet angenommen.
Ja das ist leider wirklich so. Bin mit 3.000€ Brutto eingestiegen damals.
Darf ich fragen ob du auch so in meinem Bereich liegst oder drüber?
-
Ich verdiene aktuell 3.500€ Brutto als Fahrradmechaniker und bin damit zufrieden.
Bin 28 Jahre alt und komme aus Hessen
-
Hat jemand Einzelaktien im Drohnen Bereich und kann da was empfehlen wie Droneshield?
Ich hoffe du hast ein paar Aktien dazugekauft
allgemein eine gute Wahl, man sieht doch allgemein in dem Bereich das Defense Themen immer mehr steigen -
Ich bin 64 und Rentner. Wohne im eigenen Haus und habe netto 4.400.- € zur Verfügung.
Damit bin ich zufrieden.Wow, was für eine Rente